Browin Blog - POZNAJMY SIĘ – JESTEM TWISTO!

POZNAJMY SIĘ – JESTEM TWISTO!

2020-08-21
ulubione

Jako Klient z oczywistych powodów oczekujesz coraz lepszych, wygodniejszych czy łatwiejszych opcji dokonywania zakupów. Dlatego też i my staramy się być coraz lepsi i przystosowywać ofertę do Twoich oczekiwań. W tym celu wykorzystujemy narzędzia i nowe technologie pozwalające nam w jeszcze szybszy, dogodniejszy dla odbiorców i co najważniejsze bezpieczny sposób prowadzić sprzedaż. Nasz sklep wraz z całą ofertą dołączył do programu Twisto, umożliwiającego dokonywania zakupów w trybie „Kup teraz, zapłać później”. Na czym polega ta oferta, jak dokładnie wygląda proces zakupowy i dlaczego Twisto to dobry wybór – o tym wszystkim mówimy w tym artykule.

Czym jest Twisto?

Twisto to nowa metoda zakupów online pozwalająca kupić produkt z poniesieniem kosztów w późniejszym terminie. Zakupy w tym trybie pozwolą Ci na bezpośrednie poznanie produktu, zanim podejmiesz decyzję o płatności czy zwrocie – dzięki temu unikasz kupowania przysłowiowego kota w worku, a także oczekiwania na zwrot pieniędzy za oddany towar. Twisto swoje działanie opiera na zestawach zaawansowanych technologicznie algorytmów i uczenia maszynowego. W przeciągu milisekund ich silnik Big Data analizuje setki czynników mających wpływ na ocenę sytuacji zakupowej. Narzędzie „Nikita” zapobiega bowiem próbom oszustw on-line i na bieżąco uczy się zachowań klientów, by Twoje zakupy były proste i bezpieczne jak nigdy.

Czy to bezpieczne?

Program Twisto jest szybki, wygodny, a co najważniejsze bezpieczny! Dokonując zakupów nie musisz się logować, podawać numerów kart, numeru PESEL czy innych wrażliwych danych, jak jest to praktykowane w przypadku dokonywania zakupów na raty. Bez problemu możesz więc dokonywać zakupów w miejscach publicznych – bez obaw o kradzież informacji na temat Twojej karty czy haseł bankowych! Twisto korzysta jedynie z danych, które i tak pozostawiasz w sklepie robiąc zakupy – adresu dostawy, e-maila, numeru telefonu czy imienia i nazwiska. Twisto jest dostępne dla klientów wszystkich banków – zakupy są więc całkowicie chronione i o wiele wygodniejsze niż chociażby opcja płatności „za pobraniem”. Sam proces Twisto nie jest jednak odroczoną ani opóźnioną płatnością, kredytem, pożyczką czy chwilówką i nie wiąże się ani z uciążliwym oprocentowaniem, ani z zabierającymi czas formalnościami, a cała usługa jest całkowicie darmowa przez pierwsze 21 dni.

Zalety zakupów z Twisto

Proces zakupowy jest niezwykle prosty – Ty kupujesz, Twisto płaci za Ciebie, a dopiero później kontaktuje się z Tobą w celu realizacji zamówienia. Ile masz czasu na dokonanie zapłaty? Aż 21 dni! To właśnie przez taki okres program Twisto będzie Ci przypominał o płatności bez ponoszenia dodatkowych kosztów – płacisz tylko tyle, ile kosztowały Twoje zakupy.

Dopiero po przekroczeniu 21 dni naliczane zostają dodatkowe odsetki – Twisto ma jednak za zadanie pomóc Ci w rozplanowaniu budżetu tak, byś nigdy nie musiał ponosić zbędnych, dodatkowych kosztów.

Początkowo Twisto pomoże Ci w opłaceniu zakupów od kilkunastu do kilkuset złotych – a z czasem, gdy wszystkie należności będą spłacane w terminie, system Twisto pozwoli Ci na dokonywanie zakupów na coraz większe kwoty.

Jak dokonać zakupu z Twisto?

Wystarczy, że na etapie wyboru metody płatności zamiast zapłaty przelewem czy kartą wybierzesz „Zakup z Twisto” (lub „Płacę online z iMoje”, a następnie „Zakup z Twisto”) – jedno kliknięcie i… gotowe! Od tej pory masz 21 dni na poznanie produktu i opłacenie zakupów bądź rezygnację z nich. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz mailowo. Jeśli zdecydujesz się na zapłatę po 21 dniach od złożenia zamówienia – to również jest możliwe. Po tym czasie zostaną jednak naliczone odsetki ustawowe w wysokości 15% w skali roku zgodnie z art. 481 § 21 i § 24 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). Nie martw się jednak — na pewno zostaniesz poinformowany o zbliżającym się terminie płatności, co pomoże Ci wpłacić pieniądze na czas.

A co, jeśli chce się zrezygnować z zakupu?

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Jeśli zdecydujesz się go zwrócić według zasad określonych w naszym regulaminie i przyjmiemy Twój zwrot, przekażemy tę informację do Twisto, które prześle do Ciebie mailowo informację o całkowitym anulowaniu zamówienia, a co za tym idzie – o zwolnieniu Cię z płatności.

Nie można skorzystać z Twisto, co wtedy?

Jeśli z jakichkolwiek względów nie uda Ci się skorzystać z usługi Twisto, zostaniesz przekierowany do strony wyboru innych metod płatności. Pamiętaj, aby sprawdzić, czy podany przez Ciebie adres jest na pewno poprawny. W przypadku pytań lub wątpliwości możesz również skontaktować się bezpośrednio z ekipą Twisto na infolinii pod nr. tel.: +48 22 263 0210 lub pod adresem mailowym: kontakt@twisto.pl. Ich dedykowany zespół na pewno rozwiąże Twój problem – z nimi nie musisz się o nic martwić!